top of page

Priče o nama, Jelena Kastaneti -Recenzija

„Nema te da te imam, a ti me imaš i kada te nema.“

Neku knjigu smatram dobrom kada mi pogodi emocije, neka mi je dobra kada sam oduševljena sa radnjom i/ili karakterizacijom likova. Može mi imati nepredvidljiv kraj i bit će mi dobra, može mi samo imati fantastičan stil pisanja i bit će mi dobra. Nisam zahtjevan čitatelj, no ono što mi je najvažnije jest upravo onaj osjećaj koji knjiga probudi u meni nakon i tijekom čitanja. Kada osjećam da me motivira ili potakne na razmišljanje ili kada mi daje nadu i inspiraciju za dalje. Kada se mogu pronaći u svakoj rečenici i te rečenice, gotovo nesvjesno, počinjem koristiti u svakodnevnom govoru.

„Kada ti netko nedostaje, čitav svijet se uroti da na njega liči.“

Dobrom knjigom smatram onu koja mi daje savjete za življenje, kada uz nju plačem i kad se smijem, kada u knjizi otkrijem još jednog prijatelja koji će mi pokazati pravi put i kada mi pruži baš ono što mi u tom trenutku treba- utjehu, prijatelja, sigurno utočište, maštu, ljubav…

Upravo ovo su rečenice koje sam zapisala odmah nakon čitanja knjige. Priče o nama su stvarno priče o nama. O njemu, njoj, tebi i meni. Knjiga je ovo o ljubavi i prijateljstvu, o prekidima i svađama, o svakodnevnom životu i bajkama, o životu, smrti, strahovima, nedostajanju… Priče o nama prva je knjiga od Jelene Kastaneti koju sam pročitala i to je upravo onakva knjiga koja vas navede da ćete pročitati sve što spisateljica napiše. Neću ni prije pročitati o čemu je knjiga, samo ću je kupiti kad vidim njezino ime.

Osjećam se kao da nas je autorica sve pročitala, ponovno napisala i dala nam da to pročitamo.

„Možda postoji više srodnih duša i možda su drugim ljudima, poput cvijeća izraslog u srcu, rasute po svijetu. Ali ja imam tu sreću da je sve moje cvijeće izraslo na jednome mjestu.“

Znam da ću ovu knjigu imati uvijek uz sebe. Kada ću trebati utjehu, inspiraciju ili savjet, kada ću biti izgubljena, samo ću zaviriti između ovih stranica i odmah će biti bolje. Odmah ću znati kamo da krenem.

„Kada bi barem i avioni bili ptice. Ja bih nekako dozvao proljeće, a ti bi se vratila. Jer ptice se uvijek vrate doma.“

Priče o nama knjiga je koja ima mnogo manjih priča. Ne mogu vam opisati točnu radnju, svaka od priča ima svoju radnju, no u svakoj priči možete prepoznati sebe ili nekog bliskog. U ovoj knjizi nije bitna radnja koliko su bitne emocije. Toplo vam preporučujem knjigu, ova je jedna od onih koja mi se jako svidjela ali ne znam kako da to opišem. Zbog toga, najbolje bi bilo da se sami uvjerite.

Jelena Kastaneti ima i odgovarajuće majice i bilježnice koje se pašu uz njezine knjige što mi je jako kul. Navede vas da poželite imati cijelu kolekciju svega što ide uz ove fantastične knjige. Također, planirano je i par nastavaka Priča o nama za koje znam da će se sigurno naći na mojim policama. Ostavljam linkove pa se sami uvjerite u ovu divnoću.

Bilježnica i knjige: https://kastaneti.com/trgovina/

„Ali pobjeći od ljubavi jer se plašiš njenog kraja… Isto je kao da, plašeći se smrti, pobjegneš od života.“

Ocjena: 5/5