top of page

Tangerka, Christine Mangan

Kada sam počela čitati Tangerku, na osunčanoj plaži, mislila sam, kako dobro mjesto za ovu knjigu. No ubrzo- ma što su napravili toliku strku oko ove knjige? Pa nema ničeg posebnog… Nisam baš pretjerani ljubitelj ovakvih knjiga, jednostavno povežem radnju i shvatim što se događa prije kraja i sve si sama sebi pokvarim.


No tada, eh… Ne znam u kojem trenutku se to točno dogodilo, no dogodilo se. Zaokupila me, probudila je u meni znatiželju, što se događa, što će se dogoditi?





Alice i Lucy su bivše cimerice i dobre prijateljice. No, desilo se nešto čudno te su se razdvojile, nisu razgovarale više od godinu dana. Alice se udala, započela novi život i pokušavala zaboraviti prošlost i sve događaje s Lucy. No sve se to mijenja dolaskom Lucy u nenajavljeni posjet Alice.


Svi likovi su toliko čudni, posebni, misteriozni.


Odjednom nisam više znala tko je tu lud, jel Lucy, jel Alice, spisateljica ili sam ja…

Događaju se spletke kakve ne možete ni zamisliti, podmukle igre, pohlepa, želja za kontroliranjem i posjedovanjem. Nisam se nadala ovakvoj priči i jako mi je drago što nisam. Sasvim sam sigurna da ni vi ne slutite kakva priča se krije iza ove prekrasne naslovnice i imena. Ne, ne može se to predvidjeti, ne može se ni zamisliti.


Zbog sve te radnje, zadnju polovicu knjige pročitala sam u jednom čitanju. Jednostavno moraš znati što se događa… Jednostavno genijalno! Dok pohvataš sve konce već je kasno.

Nisam čitala knjigu nalik ovoj, no Cristine Mangan dokazala mi je da je odlična spisateljica, probudila je moju pažnju i ima zagarantirano čitanje svake knjige koju napiše… Iako to ni nije moj omiljeni žanr.





No, iako je knjiga genijalna, ostala su mi neodgovorena nekoliko pitanja… neću ih ovdje pisati jer ne želim otkriti radnju… Knjiški moljac napisao je dobru raspravu i naveo točno te probleme koje imam i ja… (Pročitajte i njegovu recenziju svakako). Neke stvari su nerazumne, no možda je odgovor na to pitanje ona jedna rečenica u prologu: „Dakako, samo je prvi dio istinit- ostalo sam jednostavno izmislila.“ Svakako, to nikad nećemo saznati.


Ne znam što da još napišem za ovu knjigu, dobra je, jako je dobra. No ima nekih trenutaka koji su skroz čudni. Možda je to tako zamišljeno da bude, što ja znam…




Ocjena: 4/5

Izdavač: Stilus knjiga

S engleskog prevela: Mirjana Čanić

52 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page