top of page

Servis sam za ostvarenje tvojih snova.

U očima ti vidim da nisi sretna.


Radiš posao koji ne voliš, koji te prisiljava da cjelodnevno misliš na njega. Ne želiš to, no ne možeš si pomoći. Kao da ti se usadio u glavu.


Truneš.


Ono dobro u tebi se kvari. Svakim danom tvoj neostvareni san želi da ga primiš. No ti se mučiš sa korovom. Kažeš, u redu je. Mora i korov živjeti. Nekad su neke stvari jače od tebe. No, postaje prevelik. Više ne vidiš početno sjeme, sve ostalo postalo je bitnije.


Plačeš.


Želiš ostvariti svoje snove, no dopuštaš drugima da ti kreiraju život. Imati sigurnost ipak je bitnije, misliš, tako su rekli. Što da radiš?


Kažu ti- tvoj san nije bitan. Nije vrijedan. Budi ti sigurna. Novac, ma koliko god izgrađen na tvojoj muci, vrjedniji je od tvog sna. San pak je, samo mašta. A mašta nije hrana.


Uđeš u rupu iz koje ne vidiš izlaz, iako je jasno označen. Misliš si, dobro je. Bolje da imam sigurnu rupu nego nesigurnu vilu. Moj san samo je san. Mogu ga sanjati bilo gdje. Vrijeme mi je da se vratim u stvarnost.


Živiš, no ne živiš. Radiš kao da ne radiš. Drugi nisu krivi, ti si. No drugi često nastradaju zbog tvojih trulih korijena.


Želiš udovoljiti svima. I misliš da si sretan. Pomogao si drugima. Netko taj tvoj posao ne bi mogao raditi. Kažu ti- svaka ti čast. Ponosan si na to. Ti ga ne bi mogao raditi, ali i ja ga jedva radim. Samo što ti to ne vidiš. Taj san nije moj. Udovoljih svima, a sebi ne mogu.


Razmišljaš.


Želiš napraviti nešto, no ne učiniš ništa. Od kuda početi?


Nalaziš se u svijetu između stvarnosti i sna. Kojim putem ćeš ići? Hoćeš li odabrati cestu kojoj znaš put ili ćeš krenuti u pustolovinu?


Popričaš.


Konačno sakupiš snage da razgovaraš sa nekim. Ono sjeme, iako okruženo korovom, procvalo je. I dobro se, često, izbori za sebe.


Što da radim? Da nastavim pomagati drugima čineći njih sretne, ili da budem sebična i jednom napravim i sebe sretnom?


Otvoriš dušu.


Osjećam da je moj cilj u životu ostaviti neki trag. Želim da moje ime ostane zabilježeno, da se čuje za njega. Gledaj sve ove kipove, ulice posvećene ljudima koji su se usudili ostvariti svoje snove. Želim živjeti i kada umrem.


Prolazi vrijeme. Korov oko tvog sna raste više nego što bi trebao. Tako to ide. Ono što je loše uvijek se prije vidi. Ako dobro ne gledaš, nećeš vidjeti onaj malen procvjetali cvijet koji se bori za svoj djelić sunca.


Imaš li hrabrosti ostvariti svoj san?


Posao koji ne voliš zaokuplja te mislima koje ne želiš.


Pitaš. Imaš li ti osjećaj da si na svijetu s razlogom?


Želim ostaviti trag, ali kao da ne mogu. Umorna sam od pokušaja, ne mogu više čupati taj korov. Uskoro će se duboko ukorijeniti u zemlju. Ne shvaćaš da ti sam proizvodiš taj korov.

-Imam, odgovori mi. -Dugo sam razmišljao koja je moja zadaća. Ja sam na Zemlji da pomognem drugima, tako ću ostvariti svoju ulogu. Ti si stvorena da ostvariš svoje snove. Ja pak sam ovdje da ti budem podrška, postojim kako bi bila sretna. Servis sam za ostvarenje snova. Samo me moraš angažirati.


Nasmijem se.


Ako imam servis za ostvarenje snova, treba li mi išta drugo?





87 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page